Job 23 van 47


Report this listing

Solliciteren



Commercieel en logistiek controller


Functie

Onze klant is een Internationaal actief bedrijf actief in de voedingssector.

Voor een internationaal bedrijf actief in de voedingssector, zijn wij op zoek naar een commercial & logsitics controller. Het bedrijf maakt deel uit van een grote Franse marktleider in de voedingsindustrie. Door de groei van het bedrijf is er nood aan een gemotiveerde collega om het bedrijf op commercieel en logistiek vlak mee te ondersteunen.


Jobomschrijving

  • In kaart brengen, analyseren en opsplitsen van logistieke, warehouse, commerciële en algemene kosten
  • Onderzoeken van mogelijkheden om kosten te optimaliseren
  • Garanderen van rentabiliteit van commerciële en logistieke projecten door analyse van product- en klantmarges
  • Assisteren bij opmaak van budgetten en provisies samen met de Financial Director om besluitvorming op commercieel en logistiek vlak te ondersteunen
  • Leveren van financiële informatie
  • Doen van aanbevelingen om commerciële strategieën te verbeteren, ontwikkelingsmogelijkheden te ontdekken en de winstgevendheid te versterken.
  • Volgen van relevante ontwikkelingen binnen het werkterrein
  • Voorbereiden van groepsrapportering met betrekking tot commerciële en logistieke prestaties.
  • Waarborgen van correcte behandeling van facturen die specifieke controle vereisen.

Jouw profiel

Ben jij klaar om jouw vaardigheden in te zetten voor succes? Ontdek hieronder het profiel van de ideale business controller:
  • Je beschikt over een Bachelor diploma in een financiële/economische/logistieke richting
  • Schoolverlater? Geen probleem, je krijgt de kans om hier een eerste ervaring op te doen
  • Een grondige kennis van zowel het Nederlands als het Frans is vereist, ook het Engels is je niet vreemd
  • Uitstekende vaardigheden in Excel, Word, Outlook, een eerste kennismaking met ERP-systemen is een plus
  • Je hebt affiniteit met commerciële en logistieke activiteiten en bent goed op de hoogte van wat er op het terrein gebeurt.
  • Je bent praktisch en analytisch ingesteld
  • Een scherp oog voor detail en een focus op hoogwaardige dienstverlening zijn kenmerkend voor jou.
  • Het maximaliseren van de winstgevendheid van de site heeft voor jou de hoogste prioriteit.
  • Je staat bekend om je striktheid, betrouwbaarheid en vermogen om zelfstandig te werken.
  • Een KMO-mentaliteit is jouw niet vreemd: flexibiliteit en een variabel takenpakket schrikken je niet af

Aanbod

Wat krijg je hiervoor in ruil?
  • Aantrekkelijk loon aangepast naar jouw ervaring
  • Elektrische bedrijfswagen met laadpas
  • Groepsverzekering
  • Hospitalistatieverzekering
  • Jaarlijkse bonus
  • Eco-cheques
  • Maaltijdcheques van 7 euro/gewerkte dag
  • Smartphone met abonnement
  • Je krijgt de kans om in te stappen in het "Flex Income Plan"
  • Glijdende werkuren
  • Je werkt 39u, waardoor je recht hebt op 6 extra verlofdagen
  • Mogelijkheid tot 1 dag home office per week
  • Werken in een stabiel internationaal bedrijf met een familiale sfeer

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht